ÅHUS


bilden är ifrån beachfotbollen igår, när ett att våra lag vann b-slutspelet. båda de andra lagen åkte ut i kvartsfinal i a-slutspelet, varav mitt var på straffar mot laget som sedan vann allting. vi hade sjukt roligt även om vädret var riktigt dåligt igår, till skillnad från lördagen då värmen nästan varit olidlig. den dagen sprang jag dock omkring i stan på konfirmation och svettades möjligtvis lika mkt som girlzen i åhus oavsett om jag befann mig i kyrkan, på stan, i mitt rum eller i trädgården. inlägg med bilder från de senaste dagarna kommer, men inte idag. ikväll väntar grillning med några tjejer.

Kommentarer
Postat av: EMMA

Visste inte att det fanns beachfotboll där med :) Själv kom jag precis hem från beachhandboll i Åhus :D

2009-07-20 @ 11:10:23
URL: http://eimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0