6MAJ


jag och mimmie tog årets första dopp imorse. det var svinigt kallt. planerna var att göra det inatt men vi råkade somna vid 3, efter att ha varit med christine vid backa och träffat lite folk på typ chillfest. så idag vaknade vi vid 9 och kutade ner till stranden, skrek som grisar och låg sedan i badkaret och samlade tillbaka värmen. nu har jag egentligen flera nätters sömntimmar att ta igen men det har jag inte tid för ikväll heller. jag ska plugga lite nu tänkte jag och imorgon ska jag skriva nationellt prov kl 8. känns extra kul med tanke på att jag annars börjat halv 1. 
ps. mimmie, ditt godis finns inte mera! muhah puss.

Kommentarer
Postat av: mh3

Haha, ni är ju nästan lika sjuka som mig nu.....eller?...ja, faktiskt! Vi gillar't

2009-05-12 @ 21:15:08
Postat av: B:et

man känner igen att det är mimmie på brösten :O HÄRLIGT FLICKOR

2009-05-17 @ 17:52:45
URL: http://salvatierra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0