YSTAD

har very much SLÄPATS in i det här sambo/villa-livet men big surprice I LOVE IT. Trodde att jag forever skulle vara en lägenhetstjej men no no. vad är bättre än en stor solig trädgård att grilla i om somrarna liksom? eller spela hög musik och ha brakfest en tisdag för den delen. those glorydays are gone iofs sedan mina mån-fre-veckor tog över livet. AJA till saken ---> ska tydligen titta på nytt hus imorgon. ska bli kul. 
 
och även om det fortfarande ligger inom ystads gränser och jag sedan 10 år har tjatat om hur JAG SKA FLYTTA såfort jag kan så har jag sagt OK VI TITTAR. kollar man ut över den här staden så är det ju faktiskt HEM. kyrkan, torgen, den lilla lilla shoppinggatan, strandpromenaden, stränderna, de trånga uteserveringarna, det begränsade nattlivet, hamnen och allt det vackra i korsvirkeshus och kullersten. kom på mig själv bli varm i hjärtat när jag skrivit i ett sms "påväg hem till ystad". kanske borde flytt fältet INNAN dehär hemmakära känslorna började gro i mig hehe. Någon gång väldigt snart ska jag flytta härifrån åtminstone temporärt men inte just nu
 
Herregud världens bästa människor finns ju här ?? (änsålänge)
 






osv
 
mvh

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åhhhh, så fina bilder! <3<3<3<3<3<3<3<3

2013-05-13 @ 15:35:40
URL: http://penderie.tumblr.com
Postat av: ch

åh love <3

2013-05-18 @ 19:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0