Korv

"här kan du köpa en korv för 87 spänn. 87 jävla spänn.
och ingen norrman reflekterar kring det för de har råd, men ingen tänker heller att 87 spänn är jävla mycket pengar för en korv"
 
ha haa. tur man bor med ett gäng down-to-earth svenskar. fast så gillar jag norrmännen också, iallafall. 
 
jobbade min första stängning inatt och gick omkring mer eller mindre som en zombie mellan 3 och 4 vid städning. sen hällde vi upp öl och satt kvar tills det blev ljust ute, tog bussen hem när andra var påväg till jobbet . är det normalt som bartender? jag tror det va. 
 
och jag pluggar drinkar. det var ovanligt va? börjar bli rätt less på just det men har inte mycket till val. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0