heeej

Jag ska berätta för er hur mina dagar ser ut just nu : Vakna, plugga, gå till skolan 17, sluta skolan 22, plugga, sova.
 
"Imorse" drömde jag att vi vaknade kl halv fyra och fick svinbråttom att plugga inför provet (vi har prov varenda jävla dag btw) sen började jag rabbla drinkar i huvudet en sekund efter jag vaknat ända till danni sa att klockan va halv 12 och jag gött somnade om . hahaha så skadad är jag nu
 
Åt majs och gurka till middag igår, kokade nudlar kl 4 imorse, kokade nudlar för en timme sen och har fler på spisen nu. de ligger täcken över golvet som skydd när vi jonglerar med flaskor. Har verkligen överraskat oss själva när de gäller flairingen. det är SÅ KUL . och jag ÄLSKAR att kunna säga "går i skolan" igen, och få använda hjärnan igen även om den här kursen tydligen är lite overkill för mitt lille huvud. det är SÅ mkt info att ta in på SÅ kort tid
 
aja. 
 
Vi pluggar när vi äter pizza: 
Vi pluggar när vi fikar: 
och såhär kan det se ut när vi har drinkprovning om fredagarna
eller såhär när vi sitter och stirrar över att va nästan grupp in i baren och leverera "GIVE ME A LYNCHBURG LEMONADE" "noo no no you're doing it wrong do it again" "start over!! what the fuck are you doing????!!" hahaha vi har kul
ska lätt ta mer bilder framöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0