school

Såhär låter våra lärare ibland:

Let's just start with the hardest parts like ...... all the parts?
 
This afternoon we're gonna go through all the theory once again because obviously you guys are stupid, you don't understand ---- are there ANY QUESTIONS ABOUT THE QUESTION WHAT SO EVER. no? you're all gonna get a hundred percent then? good
 
ha ha ha med en nypa salt då. idag klarade vi allihopa av flairing examen åtminstone och DET ÄR VÄL HELLER INTE HELT ILLA. nu e det baren, drinkarna, teorin kvar och JA det ska vi nog kunna klara av. ha ha. sen firar vi på fre, åker hem på lör, och så åker jag tillbaka efter inte allt för många dagar hemma . feels good. lite stressigt att sista lönen kommit och man är arbetslös och inte har nånstans att bo ens, men kan inte hjälpa att ja tkr de är kul me . så nu ska jag återgå till att plugga tequila osv 
 
för några dagar sedan gick jag och danni in på vinmonopolet och fick oss en smärre CHOCK över priserna . gick fram till första bästa säljare och bad om det billigaste jävla vinet de hade, han visade oss detta så det tog vi med oss hem för 80 spänn . 
 
 
här e min bästis när vi hade likörprovning
här e vårt skafferi haha. äter mest nudlar jättegott
här e bästis igen <3
och här e delar av klassen när vi va ute och sjöng karaoke förra onsdagen det var såååkuuul
 
 
här e jag vid likörprovning
 
jag kan jag kan !!
 
 
och så hade vi (danni hehe) besök i helgen!!! det var kul :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0