Hejdå jobbet

Idag är min sista dag på kliniken. lite sorgligt men ändå gott eftersom att jag bakat en god paj som vi ätit. ingen fasta idag inte. vill ni veta vad de var i? hallon och vit choklad.
 
så, ikväll ska jag hem till pappa på middag och fira livets nystart och imorgon ska jag rensa ut majoriteten av mina ägodelar, kläder osv eftersom jag INTE HAR ETT HEM och inte har plats till allt i min resväska. Jag är SÅ LESS på ica-påsar. ni fattar inte. hela mitt liv ligger nerpackat i icakassar. och en och annan från willys. i hallen hemma hos pappa, i mitt gamla rum, utanför mitt gamla rum, i min bil osv. är SÅ LESS på att behöva släpa på dessa oändliga påsar såfort jag ska någonstans. och inte ens ha ett självklart hem . imorgon blir det slut på det första problemet för då ska skiten UT helt enkelt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0