17 maj

över till lite roligare saker då
 
17 maj är nog min favoritdag av alla dagar vi hunnit bo här nu (över sju månader i oslo nu hur sjukt !!!). firandet av nationaldagen här är helt jävla galet, (hallå sverige??? step up). vi jobbade natt den 16e, vaknade efter 3 timmars sömn kl 9 den 17e och firade ett helt jäkla dygn. började med champagnefrukost och fortsatte ner i stan, sol och uteservering, sen gick vi på jobb kl 19 och körde ett helt galet 12-timmarspass där . KAOS efter 23, men de va bara att kötta på och ha kul fram tills stängning. klockan 7 på morgonen loggade vi ut från det arbetspasset. oh oh my
 
 
klänning!!!! på mig!!!!
champagnefrukost !!!
såhär såg gatorna ut i city. så mycket folk och så mycket norgeflaggor, folktåg och parader av firande
glada svenskar föredrar norge
bildbomb på oss från dannis telefon :::: (min kamera är visst påväg att helt kasta in handduken haha jämför kvalitén på bilderna.. vad fan??)
 
 
 
asså finaste!!!!
 
asså.. danni och tjejerna jag jobbar med. guldvärda
kl 19 gick vi alltså på jobb i vita skjortor dagen till ära. den var inte lika vit när natten var över haha ..
 
pm crew med en välförtjänt öl efter baren stängt. HERREGUD vilket amazing jobb ALLA gjorde så att vi överlevde kaoset och (för de mesta) hade kul samtidigt !!!
och den här killen, vilken hjälte som stod i front och köttade 19-03 utan en enda paus . det alltså
fyra timmars städ och SEN sa mette tack och godnatt och somnade på tre sekunder när hon kommit hem
 
TACK för en helt fantastisk första 17e maj i det här fantastiska landet med de här fantastiska människorna !!!! *lycklig*

Kommentarer
Postat av: Christine

alltså fina fina du! jag reagerade precis som du skrev när jag såg dig i klänningen "klänning!! på mette!!" haha, men tyckte det va grym snyggt ;) <3<3

2014-05-20 @ 11:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0