throwback

såååja nu trycker vi in 1 månad i ett inlägg tänkte jag blir säkert jättebra
 
kevin o stefan hittade sin lya tillslut o handlade upp hela ikea tror jag, jag fick hjälpa till att bygga sko- och hatthylla o kevin tyckte de va fettkul att bygga stolar, speciellt när han va klar me den första efter en halvtimme "bara tre kvar"! 
 
 
flytthjälp , viktigt
 
 

sen va de då dags för alicias sista kväll i oslo och jag var smakråd när hon hittade pangklänningen 

och jag hittade nya favviströjan :::

sen hade jag visst alldeles för mkt fritid ett tag för SÅ MKT SELFIES och detta..:: testat att sätta ett finger asnära kameran? ser ju skitkul ut

vi drack ett glas vin och gjorde oss iordning hemma sen åkte klackarna på o vi satt oss på tunnelbanan till majorstuen och mötte upp alicia o alla fina tjejer 




och när vi gick mot restaurangen sa vi STOPP O BELÄGG NU SKA VI TA EN BILD och inte vilken bild som helst utan du får en engångskamera i present som vi kommer föreviga den här kvällen med, sen får du ta med bilderna ut i världen o sakna oss så mkt du vill 
 
jag har bara en bild från den engångskameran så den här är från nån vanlig kamera men här är vi uppradade alla tjejer och en kille 
 
 
 



 
vi åt och drack och hade skitkul o sen gick vi till jobbet och chefen kom me skumpa för de kan ni tro att den här tjejen förtjänat och vi dansade och så var de fullt party där en helt vanlig onsdagkväll 
 

sen blev de massa sorgsna hejdå :((((<3<3<3

<3<3<3<3





vad jag annars gjort senaste månaden?? jobbat ::

 
prövade o gå till johns en lördag vi slutat tidigt men vet ni vad VI FÅR INTE PLATS DÄR en lördagskväll 
vem är du vem är ni vem är VI, ingenting stämde o de va så mycket folk o allt ja hörde va SUNDAY BLOODY SUNDAY och då sjöng och dansade vi såklart och ett dygn senare när det äntligen var söndag var vi såklart där igen . lite trevligare folk o gott om plats åt oss. älskar branschkvällarna om söndagar
 
älskar söndagar. tänker jämt på hur jävla deprimerad jag brukade vara inför en ny arbetsvecka, nu finns det inget "veckans första eller sista arbetsdag" inget jobba fem dagar i veckan alltid 150 h i månaden, ingenting är förutbestämt, och jag älskar det. det blir aldrig nånsin mer mån-fre-jobb för mig tror jag
 

ja o danni bor två minuter ifrån stans bästa takeawaymat. ALLTSÅÅÅÅ (åt för ca 1 timme sen senast)
 
vi fick finally tummen loss o började inreda hemma, det är så fint !! vi har trasmattor överallt, tillochmed på borden :: köpt en tv o tvbänk somsagt men BTW minns ni att ja skrev om lyxen med fungerande tv med kanaler? tvn står fint på borde o har gjort i en månad men den visar inga kanaler haha . för mkt sladdar o två tjejer, dömt att misslyckas .




vi har förresten bytt sovrum nu så danni har de stora o jag det lilla och mette trivs som fisken i vattnet, de e inte mkt större än de ser ut men visst är de mysigt?? ::


den här bilden är totalt off-topic men den e så jävla rolig så ja postar ändå. kolla på rasmus!! o tjejen som står o kramas bredvid? de e hennes saker han har i händerna ha ha ha
 
 

tja 


(fett oorganiserat inlägg ANYWAYYYY) finaste charlotta fyllde år och det firande vi med såjävlagod mat o massa vin o öl såklart

fick in maten och tror ingen sa nåt på typ 20 minuter pga SÅ GOTT 


sånt här sysslar ja annars med när ja e ledig o danni jobbar :: 

OM JAG INTE är på olearys eller andys och ser på fotboll i röd tröja <3<3<3

LINDA FYLLDE 25 !!!! vi överraskade med champagnefrukost innan jag var tvungen att dra vidare o möta upp mitt barteam på en helt AWESOME workshop med Steve Schneider från employees only i New York .. de visade "hey bartender" också och herregud .. se den . så mkt passion

efteråt föreläsning gick vi o käkade och sen möttes vi upp igen för efterfest me asgoda drinkar 

vi hade mycket roligare än de ser ut :
mr steve schneider::: tjena 

avslutade kvällen på barbera (MÅSTE CITERA "barbera..?" "barbera, de ligger ....." "jag vet vart barbera ligger men vart fan är vi?!") o mötte upp resten igen, där dansade linda 25 år i sofforna he he 
 
har typ fem likadana sånahär bilder tagna vid olika tillfällen hos stefan o kevin. fifa 15???? VAD ÄR DE SOM ÄR SÅ KUL 
 
 


HEJ från vardagsrummet! syns knappt men har ett par nya favvisskor, köpte ett par limited-edition-converse av sanna med massa olika färger på, BAM . perfect



för -ish tre månader sen, precis innan vi flyttade, minns ja att ja funderade över senaste måltiden jag ätit hemma, o lagat själv. kom fram till att ja inte mindes sist, o att ja äter ute minst en gång om dagen . o sen undrar man varför man inte sparat så mkt pengar som man tänkt sig än ha ha .
 
anyways, summan av kardemumman:: ja kan väl inte påstå att vi äter hemma så jäkla mkt mer nu men att komma hem från jobb en tisdag till VÅR lägenhet och mötas av detta: 



herre-jävlar-i-ihelvte. 1 världens bästa vän 2 världens godaste mat. god
 
har en ny favoritbar:: rakt över gatan från jobbet. vet ni vad som e dåligt med att börja jobba kl 22 en onsdag? måste gå från de här stället i champions league-halvtid :: 

men vet ni vad som är bra med att börja 22? ledig hela dagen, halva kvällen, kommer på jobb och har askul i 6 timmar (det regnade visst ute) ::::

o att glas krossas är ingen ovanlighet men när man står o chillar me ett glas vatten o precis ska börja dricka när de går i tusen bitar rakt i händerna på en och killen man lär upp i baren skriker JÄVLAR FÖRLÅT HOLY SHIT det där kunde gått illa .. hi hi, he he. "så, då kan du börja städa golvet" ha ha  
 
 
efter jobb inatt:
 
 
inatt jobbade jag med två killar som i gästernas ögon måste se identiska ut som långa med blond tofs ha ha är de någon gång folk är förlåtna för att beställa 2 gånger så är de om det är av rasmus o linus o båda står i baren ha ha 
 
hade SÅ JÄVLA KUL på jobb igår. vanligtvis på front kommer de alltid till en punkt då jag bara vill springa o gömma mig i ett hörn eventuellt slå ner alla som står o skriker o viftar med bankkort men igår .. WAAAHH vilken AHA-upplevelse. när någon skrek HAR DU EN GIN TONIC ELLER o ja skrek tillbaka JA HAR DU PENGAR ELLER och han skrek JA !!! och gav mig en femhundring och skrattade och tog en hundring tillbaka i växel, eller en timme tidigare när TC spelade wiggle o mina barbuddies skriker ÄR DU MED PÅ O SHAKA I REFRÄNGEN o när wiggle wiggle wiggle går igång släpper man allt man gör o ställer sig mitt i baren och shakar o gästerna fattar ingenting men tycker såklart de e askul , eller när jag står med armarna om de här killarna o sjunger med i denna som precis resten av alla därinne gör OCH när vi två timmar senare stänger baren och säger FAN VAD KUL VI HAFT IKVÄLL . dåå e man nööjd med arbetsdagen .
 
  
i övermorgon är det exakt ett år sedan jag och danni satte oss på bussen och flyttade hit. o något jävligt sjukt är att jag lyckats boka min resa nu så att jag EXAKT kommer rulla in i malmö samma tid som vi rullade ut för ett år sen. sjukt eller ??  
 
åker alltså hem till ystad sent imorgonkväll och sen till rom på torsdag. SEMESTER !!! HERREGUD vad mysigt o kul de ska bli att komma hem till familjen, ändå 4,5 månader sen jag va hemma, och ROM!! alltid velat åka dit!!! och med mamma !!! MEEEEN. att va härifrån i åtta dagar ?!! e jag efterbliven eller va e de frågan om ? längtar verkligen hem till familjen o ÄNDÅ den här jäkla seperationsångesten från den här staden???? e ju inte friskt 
 
aja. dags att gå o packa. 

Kommentarer
Postat av: Christine

Så ett par olika grejer, nr 1 jag ÄLSKAR dina inlägg som är såhär haha, skitkul att läsa om allt ni håller på med. 2 jättefint i lägenheten!!! och 3 , vadå 4,5 månad sen?? och 3 månader sen ni flyttade in? Blir nästan illamående, tiden går så fort.

2014-10-06 @ 12:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0