Ystad

Märkte ni "efteråt föreläsning" i förra inlägget? Finns ju inget roligare än grammatikfel , mettehumor
 
HALLÅ LIVEUPDATE FRÅN YSTAD !!! gud vilken tråkig stad . MEN vad gör det när man får hänga med föräldrar och syskon, och Christine har jag med fått träffa <3<3<3<3<3 finaste 
 
var på jobb 10-21 innan ja satt mig på bussen i måndags, han här va en pain in the ass hela dagen men vi hade kul, speciellt roligt hade jag när han skulle ta betalning och jag plastat in hans kortterminal ha ha jag är så kul ibland
 

detta när man försöker göra rent flaskor o pourspouts..::

slösa på sugrör-måndag

morgonen efter skicka ja en snap till isak att ja va i malmö, då svarade han att WIHU DU KOMMER IN I YSTAD NÄR JAG SKA ÅKA så skrev jag "då hinner vi kramas!!!!!!" så svarade han med denna :


aldrig känt mig så storasysterdissad ever
 

idag har jag druckit kaffe med mamma och planerat lite rom, hon hittade sin 30 år gamla karta från när hon bodde där, sjukt 

så vi ringade in vart vi bor och vart vi ska och det ska bli askul 
 
imorgon bär det av :))) 
 
ska bara hänga med dessa en kväll till:
 

Kommentarer
Postat av: ch

<3<3<3

2014-10-12 @ 23:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0