My heroes

Tro mig ja ska berätta om sista 10 dagarna, sista timmarna, av 2014 och början på 2015 o ja har en årsresume jag e FETT nöjd med, men för nu är det här nog :::
 


Ibland känner jag hans hjärtslag dunka mot min rygg
och ibland ligger jag o andas in luften han andas ut.

De dagarna får jag inte viktigare saker gjorda.

 
 
 
och the rock allt det där o allt annat är byggt på ; människan som är mitt djupaste allt, som skippar sina planer och tar mig i sin famn, torkar mina tårar och somnar med mig i en okänd soffa när jag e liten o hjälplös, min bästa vän, min andra halva Danni <3 jag svämmar över av känslor på alla håll o kanter dessa dagar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0