anywaaayy..

Vad jag gjort senaste dagarna? Legat på soffan, gråtit (men förvånansvärt lite) , sett på new girl och druckit rödvin dygnet runt. de får man göra när man e nybliven singel 
 
När ens vänners faktiska överdrivna betydelse gör sig påmind: Sanna ringde på dörren 1 timme efteråt med pizza i famnen o ett dygn senare kom Danni o Joakim tillbaks från Sverige , "jag har ett överlevnadskit me mig till dig" sa hon o räckte fram en box vin och ett paket Tofiffee. Thank god for sällskap
 
 
Jag tänker på stunden på Hvar då jag satt i turkost vatten med han i min famn i säkert tjugo minuter o bara njöt av stunden, o han sen dök efter stenar och simmade tillbaks till mig, sa "jag kommer med kärleksstenar" . Jobbigt när ALLT funkar i så fina stunder men inte funkar i det stora hela
 
Har en ny last. vi kan kalla den för breakup-lasten tills vidare:: (Förutom rödvin och Jameson) svarta oliver. Med kärnor . Om man vandrar bort till Grönland tex kan man köpa nästan ett kilo för 30 spänn 
 
Jag mår egentligen ganska bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0