2 år sedan.. JÄÄVLAR

jävlar. Igår var det TVÅ ÅR sedan vi tog studenten. Fan vilka minnen det är men det börjar bli lite skrämmande längesedan. Aja. De fyra sista bilderna är inte mina, vet inte vems de är faktiskt men kände att jag kan lägga upp dom ändå för det är min klass :) var********
 
Den här efterlängtade sommaren gör det lättare att hålla humöret uppe. Jobbar min sista vecka innan ledighet, ska äta middag med två-tre favoriter ikväll och öla med en annan i solen imorgon. Dessutom får jag somna bredvid prinsen varje kväll. <3

Kommentarer
Postat av: ch

haha tredje bilden.. jag ba "AHH så varmt, svettas, FÖR VARMT" ser helt förtvivlad ut

2013-06-11 @ 12:52:52
Postat av: mette

hahaha, det ser ut att vara riktigt varmt för dig, stackare.. :(

2013-06-11 @ 14:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0