Jobb och plugg

Heeej vet ni varför ja sitter här inne o skriver om absolut ingenting? För när plugg knackar på dörren gör man vad man kan för att smita :))) senaste månaden har vi haft sommaren på besök här i Oslo, en två TRE favoritpersoner har kommit tillbaka från långresor (!!!!), Danni har fyllt år <3 osv och ja ska hitta tiden att summera allt kul men de får vänta lite FÖR :
 
Nu är de jobb som gäller framöver. Sitter as we speak och försöker plugga inför den årliga bartendertävlingen som e på onsdag, när det väl är över fokuserar vi på alkoholförtäring resten av den dagen sen väntar 17 maj-helgen o de e ingen liten högtid här i Norgeland, det vet vi ju .. Har längtat ett helt år nu!! sjukaste är att jag längtar efter att jobba, inte få fira själv ha ha
 
idag har jag bokat tre flygresor och en båtresa. inte varje dag det
och så har jag myst på stan o köpt nya brillor :: 
(firat livet med en aperol-apelsin)

 
 
 
syns jag nu eller?
 
skärpning nu. Plugga mette så blir allt mkt roligare på onsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0