2015

Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut? 
åkte skidor!
 
Hur har ditt 2015 varit? 
helt ärligt, jämfört med 2014..?? pissigt rent ut sagt (på hemmaplan då)
 
Blev du kär iår?
det var jag redan
  
 
Vilket datum från 2015 kommer du aldrig glömma? 
kommer nog aldrig glömma min hektiska födelsedag det här året ha ha
Dannis födelsedag kommer jag också minnas länge:)
 
Vad är din största framgång 2015?
hur jäkla ekonomisk jag blivit!!
 
Bästa köpet? 
min fårfäll o renskinn. min wesc-jacka. mina birkenstock. och alla resor ofc
o mina nya brillor såklart!!
 
 
 
Vad spenderade du mest pengar på? 
resor 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
alla planer gör mig glad! att konstant ha saker att se fram emot
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2015? 
hela first aid kit-albumet "the Lion's roar" 
sugar-robin schulz
reality & are you with me - lost frequences
affirmation - savage garden
27 & whispers - passanger
take me to church - hozier
ugly heart - g.r.l
Pinne for landet - Freddy kalas 
& houseversionen av Let it go från Frozenfilmen ;pppp
& uptown funk - mark ronson, bruno mars kommer påminna om 2015 på jobb
 
Vem har du umgåtts med mest? 
Danni <3
Har du haft ett förhållande under 2015? 
Ja
 
Vart reste du under 2015? 
London, Gdansk, Stockholm o Köpenhamn (räknas väl?), Prag, Budapest, runtom i Kroatien och Italien, och Dublin. 
 
Är det något du saknat 2015 och vill ha 2016?
ett stabilt o seriöst liv 
 
Vad gjorde du på din födelsedag? 
började m mamma i gdansk, fortsatte i malmö m resten av familjen och avslutades i Oslo m dubbeldejt, bubbel o party!
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
kärlekslivet kunde ju ha gått lite bättre ha ha .. 
o situationen på jobbet hade ju inte behövt kollapsa som de gjorde
 
Vem saknade du? 
familjen, farmor o farfar
 
De bästa nya människorna du träffade?
hmmm.. kanske e sjukt ofin mot nån nu men, inga?
 
Förväntningar på 2016?
ja först o främst ska jag ju flytta hem o spräcka den här lilla bubblan jag lever i här i oslo, som jag trivts så bra i men nu vantrivs i. så har jag 3 månader bokade i mitt kära Rom, o så fyller pappa 50 vilket vi ska fira i Grekland. sen börjar jag studera till hösten och om allt går som jag vill hinner jag köpa lägenhet mitt i allt det där.
 
verkar som ett sjukt bra år.
 
 
 
bye 2015!!! tack för alla resor o tack för samboskapet me min älskade danni , tack alla fina vänner men hur andra halvan av 2015 i oslo sugit livsglädjen ur mig??? fuck off !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0