saturday

jag har köpt ny dator så nu gör jag inget annat än hänger på le internet/ser på Vänner. 
hurra !!
 
Lördagen var en jävligt bra lördag. natten före skulle jag o Fanni köra o hämta lillebror på fest i Skanör, katastrof. Jag inser ju hur intern min snapstory varit dessa dagar men OUNDVIKLIGT. det tog oss 1,5 timme att komma fram, varav vi kört omkring i 10 km/h i 20 min inne bland sommarstugeområden i Höllviken utan att hitta ut. bra sak är att nästa gång slipper nog vi iallafall hämta
 
I lördags skulle vi hjälpa Fanni flytta till studentrum i Lund, o mitt i morgonkaffet hos mamma börjar såna här snaps trilla in : 
 
  
Ett par timmar senare satt jag mig i en kundvagn på ikea som isak drog omkring o vi kom överens om att det var lite pinsamt o barnsligt men så sa han "men ibland får man fan dispans. som nu" så tramsade vi omkring medan syrran köpte möbler o allt gick ganska smärtfritt 
 
 
Tills de faktiskt behövde den där vagnen
 
 
 
<3
 
efter avklarad flytt gick vi o åt pizza o såsmåningom satte jag mig på tåget till malmö och hade en SÅÅÅÅ bra lördagkväll omkring alla fina gamla vänner jag älskar så mkt !!!!!!
 
åh världens bästa gäng. 
 
 
hur skönt är de inte att va arbetslös eller?? elr "inimellan sysselsättningar" kanske. har ju all tid i världen att bara fixa o dona me saker inför framtiden som ju ser ut att bli jävligt kul . slökolla lite på vänner. hänga på tumblr. se nån dokumentär. fika med Linda, laga mat åt mamma , spela kort hos pappa. spana lägenheter o inredning . o DET BÄSTA::: vakna, dricka kaffe o laga frukost UTAN STRESS
 
nu är klockan 09:58 o det enda jag ska göra idag är att vänta på att mamma kommer från jobbet så jag kan handla mat o laga. det händer kanske kl 16. 
 
Har jag sagt att det kommer bli en liten jurist av mette eller?? JOoodå, om allt går som det ska. känns så himla spännande . allt utom det där med att gå i kostym till skolan som fanni varnat mig för. men det kommer jag nog inte göra ändå:))))))))))) och när jag väl är där så kommer jag skratta åt alla hipster-psykologer ändå !!! he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0