söndag mitt i sommarn

har haft en så jäkla bra dag helt ensam idag
 
vaknade till "fyra skjutna på nattklubb i oslo" vilket SÅKLART inte var bra men fick omedelbar respons från Danni som ovetandes och oskadd ba "WHAT VAR DÅ". gjorde en perfekt frukost i godan ro, sen har ja suttit i fönstret och LÄST BOK i solen i TIMMAR, lyssnat till fåglar o folk som går förbi o ba tänk att "livet e så jävla kul att va med om", klarat av veckans plugg-milstolpe vilket betyder att jag tar sommarlov FÖR TREDJE GÅNGEN den här sommaren hahah (det här me släpande tenta e ju en bra grej på de viset för den känslan e ju nice mvh optimisten), fått livstecken från 3 bästa vänner (vilket typ ibland RÄCKER för att de ska kännas närvarande??), städat köket (rent kök e så STÖRT tillfredsställande), lyssnat på podcast o nu har jag hela kvällen kvar att bara HÄNGA ME MIG SJ<3 
 
jag fyller 25 om tre dagar. jippii!!
e redo för en kaotisk vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0