skolan 1 - livet 0

Nu har vi irrat in oss i den här förmögenhetsrättsliga djungeln som innebär termin två. insikt so far: det är en fkn konst att läsa rättsfall. och att orientera sig i dessa lagar. Vilket e typ det """"enda""""" jag behöver lära mig att göra alltså. :))))) ne men hörni de e tur att det är kul det här. för de e de nästan alltid. o vi håvar in poäng sakta men säkerligen; sist satt vi i ett rättegångsscenario i 4 timmar och sen applåderade vi varann o tog helg o någon sa juristerna har strikt ansvar för sin alkoholkonsumtion, och jag ska uppsåtligen bli skitfull ikväll! de tyckte jag såklart var askul
 
jag åkte till Ystad och blev med lite full. promenixade vid havet i lördags, åt årets första lunch i solen<3 rebecca o fritiof råkade va hemma samtidigt<3. 
 
 
i dagarna har det gått 1 helt år sedan jag flyttade hem från oslo. och om två veckor ett år sedan jag drog till Rom. vad tiden flyger!!!! men tänk allt som hänt! ska ba hylla livet lite till!!!!! allt e så kul!! jag saknar ju mina städer såklart, ibland ringer mamma till mig och säger jag längtar så mkt till Rom och jag gör ju också det . 
 
men malmö börjar verkligen kännas som hemma
för i söndagskväll tog jag och min syster våra väskor från gjuterigatan i Ystad och vandrade till tågstationen, och ystad e ju bara en timme bort men det e det som e så jävla lyxigt nu, och vi samstämde i att det allra bästa är att åka till ystad och vilja att tiden ska gå långsamt, och att sen sätta sig på tåget och känna att det ska bli skönt att komma hem. 
 
 
jo allting är så bra. fast ja behöver ju inte romantisera det här med att drunkna i plugg. jag har egentligen inte ens tid att skriva detta. 
denna lampa har vi beställt från ikeas tillfälliga kollektion! kmr bli perfekt i rummeT. och denna matta tog jag med mig från pappa<3. den e EXAKT en sån jag velat ha. precis som denna lgh. hur bra passar inte det. jag ska snart visa lite fler bilder på lgh!!! hejdå bloggen!

 
just d ja för helvete
jag klippte av mig håret me

Kommentarer
Postat av: Sanna

Älskling så fin!!!!

2017-03-19 @ 22:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0