utsikt2

Den post skatterättstenta (180511)

jag NAILADE den . min evt sista tenta. gick o köpte två flaskor bubbel, firade lite i vårt fönster till Bruce Springsteen, städade köket och mötte sen upp min syster, åt pizza, drack öl, bubbel 

 

dagen innan tentan sa han ”köööör nu sen e de nerförsbacke hela vägen till Italien” och så har det varit 

 

 
nu är en uppsats levererad och det sista seminariet genomfört så jag har högst troligt sagt tack o hej till juristprogrammet. tror jag den morgonen gick omkring med årets sista tryck över bröstet. det där e inte nåt för mig. senare nångång ska jag ösa ur mig lite mer tankar kring det här
 
först ska jag >>>> dra på semester i en evighet
nu närmare bestämt. om en timme. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0