Choises





om jag inte känner för att plugga. Just nu. Hoppar jag av då? Behöver jag en godkänd kurs på mitt cv? Vem är det som bryr sig, är det jag? Om jag bara vill packa så lite saker som möjligt, sätta mig på en buss härifrån med en flaska champagne och min bästa vän och sen ta det därifrån . är inte det vad jag bör göra då? måste göra. och skita i allting annat. skippa de där fem kilona extra som skolböckerna innebär. var taggad på att köpa nya block och pennor och plugga till te och tända ljus men fan i helvete NEJ . 

Se på denna bilden bara :: vilken dras man till att läsa? TIPS jenna jamesons historia så gripande!! naken grym och upplysande


mvh fuck it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0