svettas hela dagen

 
inte för att klaga men HUR VARMT O KVAVT FÅR DET LOV ATT VA ????
 
Det är mycket som går både rätt och snett just nu. vi står med ena foten i ett boende och andra i ett annat, visningar hit och dit, skatteetaten och banken hit och dit . Längtar tills allt klydd är över och vi har FLYTTAT för nu är det fanimig NÄRA. jag skrev att "när jag o danni hittat en egen lägenhet kommer ja fylla 22 år här som riktigt jävla lycklig";; inte fan trodde jag på riktigt att vi skulle ha hittat den till den 12 juli. men jo :):):):) livet alltså.
 
så vad har mette gjort en slå-mig-huvudet-så-varmt-det-är-dag som den här då? varit på banken med lilla bästisen (kände oss vuxna men damen vi hade möte med verkade inte hålla med :)))))), sen ätit thaimat på en gräsmatta med lilla bästisen, åkt hem och hållt i visning, bokat fler visningar, mejlat med hyresvärd och eventuella hyrestagare.. superkul. sen när tyskland dundrade in 5-0 satt jag mig på bussen till ett gäng goa killar och såg andra halvlek i en VM-semi som slutade 7-1. sen gick jag hem i linne och 20 grader vid midnatt, under en mörkblå himmel och gatorna var fulla av firande tyskar. kult kult 
 
såhär ser förresten baren ut där jag jobbar: ser de tråkigt ut eller?? naaeeee
 
där kan man sitta o se på fotboll en söndag om man inte har nåt bättre för sig. eller en måndag, då kan man sitta på uteserveringen istället och dela en flarra rödtjut o bara mysa
innan man fått lyxa lite med ost o vin med dessa ::
spicy thai är gott tycker danni nom nom <3
 
 
synd bara att jag är lite för stirrig och nervös och rastlös just de här dagarna för att kunna njuta fullt ut av julilivet . hur drygt är det inte att bara vänta på utomstående faktorer liksom????? när man tycker de e sådär drygt ser man ut såhär 
 
eller såhär.. 
och den här ringen btw::: velat ha ASLÄNGE fick tummen loss o beställde (tur eller otur precis innan vi fick lägenhet och måste SKRAPA ihop varenda öre till det). den e fiiiin ikkesant::
 
och vi har inte ens fått nycklarna än men jag kan inte hålla mig för den är så jävla fin och av 40 sökande kan jag fortfarande inte fatta att vi fick den, så här kommer en tjuvtitt: 
 
 
ohboy.. 
 
jag är skyldig danni hela världen efter det här för de va hon som va på visning och klickade med hyresvärden och gav ett så pass bra intryck att jag fick sms ett par timmar senare om att lägenheten är vår om vi vill ha den. jaa vet ni det är inte vem som helst jag har som bästis <3<3<3
 
nuu ska mette sova för imorgon är ännu en STOR DAG här mitt i livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0