FUCK rasism



 
det är så förundransvärt hur folk verkar tro att vi faktiskt har rätt att välja att säga nej till att hjälpa människor i nöd på det här viset. precis som att det är ett humant alternativ att vända dem ryggen. vill gärna kalla det för rädsla eller inskränkthet men det börjar luta över åt ren dumhet. Att folk är så himla oroliga för Sverige . Inte för flyktingarna. Det är så skrämmande. 
 
så jag har klickat hem denna fina starka tisha^^^ och kämpar vidare i tron på att det där simpla budskapet är lösningen i den här krisen och det enda rätta. 
 
 
för övrigt gör jag det som nyinflyttad i en pytteliten lägenhet som e helt proppfull med flyttlådor. har helt plötsligt blivit supersvensk i oslo då några extraslantar varje månad är värt guld. haha. tur jag bor med två stjärnor. o även om jag inkräktar en smula på dannis o joakims nya samboliv vill jag tro att vi har det ganska bra ihop. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0