Hello March you're early this year

Nu e de här iofs ett tag sen men det anordnades en tävling i stan för att utse "Oslos bästa bartender", bästa grejen. de som ville vara med fick en "mysterybox" med råvaror, ett par olika spriter o bedömdes sen på de ena o andra sättet för vad de lyckades koka ihop på 10 minuter
 


stefan var såklart med o även om mixology inte e hans typ av forum att tävla i så blev han top 12-ish av 50-ish, slutar aldrig förvånas imponeras o inspireras av min kille 
 
 
o även detta e nu ett tag sen men ja har ju glömt visa vilken pangjacka jag tillslut köpte på 50%, som ja velat ha sen den kom ut ??? e ju GANSKA nöjd
 


letar efter den här pangbodyn i svart också, den finns i mörkblå i butik o hittar ja den i svart behöver jag ju inte fundera två gånger, blir typ tänd på migsjälv när ja ser denhär bilden?! *skämtosido* 
såhär glad är jag oftast på jobbet om helgerna : <3
 

och när jag får kramas med mr bf :

tog en lunch på en asianfood-restaurang han rekommenderade förra veckan och OMG - aldrig ätit så gott förr

utom när jag dagen efter lagade mat till finis ;););););) lax i ugnen, rödvin sen champions league och sällskapsspel! om jag får välja!


jag har jobbat dag i helgen, mycket att göra, mycket skid-vm, mycket kul men mycket frustration med ett helt nytt kassasystem som vi alla velat slå rakt i ansiktet x antal gånger senaste veckan. Bästa med att jobba dag på helgen ? sätta sig på afterwork på andra sidan någon timme, se Thomas också gärna vilja boxa nya systemet o dricka espresso martini som bf lagar


Så igår var vi tillslut lediga, och när killarna förvånansvärt nog INTE försov sig till kl 15 gick jag thomas o stefan på ett corona-event och blev fulla på gratis öl, såg den här trollkarlen trolla bort ölflaskor, 


försökte stå upp på den här surfplattan ,


o såg på fantastisk show med house i kombo med saxofon och fiol o hade de göy i några timmar innan vi sa goodnight till ännu en vecka. NU är mars igång minavänner, och det betyder att en MASSA roliga saker står på schemat framöver. sak nr 1 var gårdagens coronafest, den 15e ska vi på branschkväll på wallmans precis som förra året, den 21-22 firar sanna o malin 25-årsdag, den 23e åker jag och Stefan somsagt till London, den 24e fyller han år, 26e åker vi hem till norge o vidare till värmland o där ska jag åka skidor for the first time!!! summan av de sista aktiviteterna här = 1 veckas semester <3<3<3 med honom <3<3<3



these guys <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0