Skoldags.

Det är inte lätt att heta Mette just nu.
 
eller aa, det är fan lyxproblem jag dealar med här . Men ändå, problem i vilket fall som helst. jag borde vara glad. det var fan 6000 sökande och jag har kommit in. varför har jag inte ens öppnat välkomstmejlen elr kollat vilket datum jag börjar?
för att det är så jävla snart så jag vill typ bromsa lite. 
 
Hallå jag vill ju åka på weekend till cinque terre. Jag hann inte se all natur jag ville i Norge och hur ska jag hinna med att hänga med folk jag inte längre kmr bo bredvid. Jag önskar att jag slapp välja bort men jag vet att jag kmr behöva välja bort. jag kmr inte ha tid till allt samtidigt som det här jävla juristprogrammet, jag vet det. jag har haft all tid i världen de senaste åren. och jag har älskat det men man vänjer sig fort vid att kunna välja och vraka och ha tid och råd med det mesta
 
jag vet så jävla mycket att jag vill bli jurist. mer eller mindre, på ett eller annat vis. Det är bara så mkt mer jag också vill som det här kmr sätta stopp för.
 
Så är det bara. 
ska öppna de där jävla mejlen imorgon
o fira med en flarra bubbel till, så kanske jag vaknar
 
minns jag hur man pluggar ens?
var ska jag bo btw?
 
Hallå grattis mette, för att du har möjlighet att studera och bli precis det du vill. 
bortskämda jävla snorunge.

Kommentarer
Postat av: s

Pusspuss

2016-07-31 @ 23:40:46
Postat av: s

Pusspuss

2016-07-31 @ 23:40:47
Postat av: s

Pusspuss

2016-07-31 @ 23:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0