kan vi bara skippa att säga hejdå eller

såå innan jag flyttade hem lovade jag killarna att komma upp igen om de ordnade bord på wallmans branschkväll. Det gjorde de, o det var bara för mig att sätta mig på bussen men OKEEEEEJ VAD VÄRT !
 
eller ja på ett sätt kanske jag borde stannat hemma, för när jag flyttade hem den 1 mars kändes de typ inte som på riktigt för jag visste att jag skulle tillbaka 2 v senare. NU DÄREMOT som en käftsmäll är det nåt så jäävligt på riktigt. jag bröt ihop här hemma igårmorse och skrev ett kärleksbrev till danni (som jag får PANIK över att inte bo nära framöver) , var tvungen att gå en 2 h lång promenad för att samla tankarna o lugna ner mig. det kommer bli bra det här mette....... 
 
nä för vet ni vad som suger, att dra till ställen och knyta kontakter o relationer o släppa in och vara närvarande och älska och leva och sen åka därifrån igen. jag har så mycket kärlek för, och kvar i, oslo så jag håller på att ångra mig nu
 
Rom jag hoppas verkligen du levererar. fast samtidigt inte för jag orkar fan inte gå igenom det här igen. 
 
OKEJ SO BACK TO TOPIC
 


Vi korkade upp bubbel såfort jag var framme o började göra oss festfina, oj vad fina ! 
danni min andra halva o mitt livs kärlek typ , hur ska ja kunna vänja mig vid att inte ha dig nära ??? 
så jävla värt<3
 
minns hur jag tänkte o kände hur jäkla LYCKLIG jag var just i den här stunden o kvällen.
 
 
vi festade, shotade, dansade hela natten och 
mådde inte så bra dagen efter SÅ VAD GÖR MAN DÅ
MAN GÅR TILL DEN GODE OCH ÄTER PIZZA
och tar en öl och en shot. 
 
 
sen mår man bra igen. Man måste ju passa på när man är på semester ellerhur? Så vi kom aldrig hem efter den där pizzan utan stannade ute o slet ut bankkorten i ca 12 timmar. 
 
och dagen efter var det strålande sol och supermånga plusgrader så vi spenderade hela eftermiddagen här uppe i solen, på årets första riktiga vårdag. drömmigt. 
 
 
och alla husen där i utsikten .. det är min favoritstad.
jag kommer nog alltid känna mig hemma där. 
 
o som i ett heartbreak försökte jag stänga av tankar o känslor o satte mig på bussen hem samma kväll. nu ses vi inte på ett väldigt bra tag oslo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0