willys, oslo och så blir vi ju 25 iår

jag har fått jobb!!! willys har ÅTERIGEN räddat mig ur ekonomisk kollaps älskar det stället o inte att förglömma de e billigt, brett utbud (nåväl åtminstone i ystad där butiken e större) o massa frukt o grönt<3 så jag kmr hålla till på mobilia hela sommaren me andra ord o de känns SÅ NICE . 
 
kan vi ba diskutera en sekund det här me att linus köpt en van?? som alltså ska byggas om och inredas till en campingbil. jag får vara med på inredningsbiten, men jag är ganska säker på att det är den roligaste biten. Denna hans investering sammanfaller precis med att mitt resesug typ går på högvarv. Även om det är länge tills vi kan dra så är man ju en planerare av rang och det är så kuuuul att längta efter saker<3 såsmåningom blir det 6 alt 12 månaders paus från studierna och då blir vi borta ett bra tag 
 
 
ofattbart nog börjar den här terminen närma sig sitt slut. Jag börjar sätta i system det här me att ta ut segern i förskott (me tanke på att ja inte ens skriver tentan förrän i augusti ha ha) men I FREDAGS HADE VI SISTA FÖRELÄSNINGEN och I TISDAGS REDOVISADE VI SISTA GRUPPARBETET. nu e de liksom tentaplugg som gäller. freedom me andra ord. firade me att bjuda hem på bubbel igår.  
 
 
när sånt här ändå börjar kännas rimligt 
 
 
PARANTES; min bror ska alltså ta studenten innan jag tentar av denna termin. ofattbart att DEN tiden e framme . jag minns hur vi satt runt matbordet när han enligt min huvudräkning då lär ha varit ca 10 år o utbrast "INSER NI ATT JAG HAR 8 ÅR KVAR I SKOLAN? 8?! jag e trött" sa han då ha ha nu e han snart klar:) såhär stilig e han btw i sin studentkostym:
 
 
stilig e rätt ord va? Hur hände det? att ha vuxna syskon är såå mkt roligare än att ha kids till syskon förövrigt. älskar dem. det trodde jag aldrig skulle hända år 2004 . 
 
VI DRAR TILL OSLO PÅ TISDAG, ÖVER 17 MAJ. ska dricka öl me stan o eviga rödblå flaggor o kanske för sista gången känna att ja kan åka "HEM" dit, nu innan även danni flyttar. blir lite romantiskt att avsluta vår "kortvariga" norgevistelse me ett sista 17 maj<33 
jag minns CHOCKEN min första nationaldag var. som förhållandevis orutinerad bakom den baren var jag fullständigt slammed i 8 h och vi var dessutom underbemannade. 2014 sammanföll 17 maj med en lördag. det var helt sjukt , men när vi pustade ut kl 07 på söndagen klappade vi oss själva på axeln o såg sen tilllbaka på det som roligt. jag älskade ju mitt jobb nåt osunt mkt där uppe också så har inte upplevt 17 maj som ledig. det kommer bli en historia av d, håll till godo
 
2 av mina allra finaste fyllde 25 i april och det firande vi. <3<3<333<33<3<<3333<<3<3 jag tog bara dessa smygbilder. ska man ösa på själv i sommar ? man blir ju ändå 25. TJUFEM
 
 
 
se på dessa två som ja tillbringade mina första efter-studenten-år med<3, på jobbet o på fritiden. vi gled ju ifrån linda en del när vi drog till oslo men det hindrar inte en trofast vänskap o NU VÄNTAR HON BARN<33 känslorna ba svämmade över de e så himla fint
 
men iaf då, ett wakeupcall om denna 25-årssituation kom på just rebeccas 25-års när mina gamla högstadiekompisar bara, vet ni om att det nästa år är 10 år sedan vi gick ut nian? och att det alltså nu är över 13 år sedan vi lärde känna varann? det va ett riktigt uppvaknande men de tänker kompensera chocken (för de va ju fullständigt oväntat att de såsmåningom skulle va längesen man gick i högstadiet liksom) med att hyra in oss på stugan vi brukade göra skolresor till DÅ och köra en 10-årsreunion och det kan jag ju tänka mig att ställa upp på. omg va kul !! om de nu skulle bli av dvs
 
ja ja, nu har jag intagit denna position: 
 
 
o ska sova för imorgon ska jag jobba. puss o klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0