tb: är så illa berörd av detta

våra 18-23
vi blev vuxna till housemusiken och avicii VAR housemusiken
 
det var för fade into darkness och levels vi levde alla hundratals nätter på bar á bar i ystad, det var till wake me up (jag minns SEKUNDEN) jag bestämde mig för att dra till oslo vilket e det bästa jag gjort för där fann jag, förutom mina roligaste 2,5 år, två av mitt livs viktigaste komponenter idag
och danni som följde med mig dit. frasen i hey brother som låter what if im far from home, oh brother i will hear you call, what if i lose it all - oh sister i will help you vilket bokstavligen var min relation till danni när vi gick igenom ALLT ihop den tiden. 
blir fortfarande som galen när jag hör levels på klubbar, senast sommaren 2017. och den spelas fortfarande
 
men ingen musik är värd ett liv
det e så ofantligt sorglig - hur kan en omgivning vara så hänsynslös????????
miaskaringerlazar/ig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0