ojämn-vecka-helg

har 4-dygnshelger varannan vecka numer o han e ledig samma helg. lyxen
om en vecka åker ja till Rom och förra helgen var BARA han och jag i flera dygn. såhär ::
 
tors: han kom hem från skolan och jag va lite tjurig så han sa imorgon tar jag ut dig på middag. vi körde och storhandlade, sen lagade han pasta och jag drack vin
 
fre: jag SHOPPADE äntligen MASSOR o vi åt middag på sajjva, mötte sen upp justin och axel för mer öl
 
lör: hade bakisdag på soffan med fotboll på tv
 
sön: körde ut i skogen och plockade svamp (elr ja, letade åtminstone) samt MEDITERADE lol
 
mån: städade OCH putsade fönster (dvs produktivtet)
 
Och vi köpte den där stolen som gör en fjärde sittplats i köket äntligen. mamma säger att vi alltid kmr minnas "den där svindyra fjärde stolen till vår första lägga som vi väntade 2 år med att köpa"
 
 
 
 
 
och jag har nya brillor. två par
 
 
och i tisdags hade jag en sån enkel dag jag drömde om i våras 
sovmorgon, någon timme plugg på ab småland, en timme på stan med honom, grön smoothie till lunch, mer plugg, yoga-styrka-spikmatta, matlagning. NÅT SÅ "LITET" SOM ATT VARDAGEN FUNKAR som den ska<3
 
njuter av att inte plugga juridik, längtar efter att plugga dietik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0