älskling vi firade jul ihop

 
 
 
 
 
och det var så myyyyyysigt
 
 
med min familj hos oss : 
 
och med hans i branäs. 
den 21a åkte jag till helsingborg o mötte upp L efter han skrivit sin tenta, vi tog en semesteröl innan vi åkte norrut. han sa kan vi bara va överens nu om att vi ÄLSKAR VARANN, ok? minns dina varma känslor för mig nu för vi skulle åka skidor och jag kan inte åka o han kan inte lära ut, typ
 
 
 
det blev ändå ett par roliga åk innan jag kraschade in i skogen och så var det slut med det. det första som hände efter jag tagit på mig skidor var att L bara "gör SÅHÄR kom igen DET ÄR BARA ATT GÖRA SÅHÄÄR" och det typ andra som hände var att tvingade ner mig för en röd backe. 
 
det gick så fort va. raaaakt ut i skogen. jag kan fortf inte gå ordentligt 
 
jag fick iaf dricka öl, då e man nöjd. 
 
yvonne hittade väldigt nöjt en gran
som vi klädde
sen hade vi uppesittarkväll den 23e med bingolotto, bastade och drack öl. den kvällen var min favvis!
 
 
det är nåt så himla mysigt med dudes i underställ. så himla skidres-igt.
julaftonsfrukosten<3. har aldrig firat jul i så vitt landskap! så fint!
 
såg kalle anka i famnen på min älskade L och Conny impade med så himla god vegojulmat, vi satt uppe och spelade plump (Conny vann förtjänt Skåne-snapsen som låg i potten, rimligt) och skrattade hemskt mkt. vilken svärfamilj man hamnat med va!
 
<3. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0