----

1. mention the person who tagged you.
2. answer the list.
3. tag 5 other blogs and notify them with a comment.

jag blev taggad av tove.

dagens
vill ha
: jul och teneriffa
klädsel: eheh, svarta jeans och pappas stora lacostepiké
frisyr: plattat för en gångs skull
låt: Free Fallin' (Acoustic) - John Mayer
planer: träna.. vetetusan om det blir av dock
måste: plugga lite o sen sova
bästa: good result på idrottsprovet kanske, eller att de är prisonbreak sen
roligaste: får nog bli att se säkert 100 elever folkdansa.  roligare än så har ja inte haft
dummaste: att inte kolla efter utan bara anta att 20 minuter i grillen kostar 60 kr på alla ställen
misslyckande: samma som över, lätt. jag är illröd. och då menar jag. ILL
saknad: rebecca
drog: te
köp: en clementin, ett lion och tugummi.
humör: dåligt

i tag: y'all

Kommentarer
Postat av: elin.e

folkdans, va festligt

2008-12-01 @ 17:17:31
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja, julen är väl för härlig tycker jag! bästa högtiden :D

2008-12-01 @ 20:46:01
URL: http://jskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0