----

har varit lite ur balans hela helgen
fastnade överallt och jag har inte alls blivit bättre på att 
t a
m i g
l o s s


"Hallå igen, det var längesen. Jag borde ringt, men att ringa nu känns lite fånigt och kort. Jag är i Oslo med ditt ex, men det är inget mellan oss vi bara lallar runt, han o jag behövde komma loss. Här färgas molnen i skymningen ganska ståtligt och det ser lite ut som den där natten när ladan brann, om du minns? Men det var längesen. Det var evigheter sen nånting brann- iallafall nära mig. Har du hittat hem? det är tjatigt att vara på rymmen jämt, det är så mycket man borde klarat av vid det här laget och bestämt. Jag sa jag vill ha det som du, fast jag vet att du tänker likadant ibland och vill ha det som jag. o det var inte bättre förr, men det ska bli bättre framöver- nånstans har man iallafall kommit och man vet vad man behöver. aa vi kan väl ses igen? det är höst o sådär, Då kan man andas igen. Ring om du vill, hälsa dom jag känner och håll blicken kvar i skyn."

Lars Winnerbäck, 2001
Vart tog den där elden vägen?


Kommentarer
Postat av: Malin.h

ha en trevlig kväll:)

2008-12-01 @ 16:29:12
URL: http://malinhedblom.blogg.se/
Postat av: frida

tycker om dina bilder! :]

2008-12-01 @ 18:43:39
URL: http://fholmlund.blogg.se/
Postat av: tove

känner igen mig i allt du skriver

2008-12-01 @ 19:15:16
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0