he tastes like this


bloggen ligger ungefär längst ner på prioriteringslistan justnu. dels så försöker jag njuta av den sista sommarlovstiden, dels så har blogglusten försvunnit, dels så har jag mest händelser att dokumentera och inget riktigt bloggmaterial. men det blir väl bättre tider för det i vinter. så vet ni iallafall varför det är glest mellan inläggen. 

men just nu luktar det både winnerbäckturne i höst/vinter (LLLLLLLL) och vaniljte här hemma, så jag stortrivs haha. sista malmöfestivalskvällen är i full gång men jag är nöjd med mina två kvällar där. ska dock sätta mig på tåget om några timmar och möta upp ett glatt gäng för lite efterfest i skurup. pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0