0905166

Igårkväll låg vi sist i fyran och skulle möta serietvåorna. Det var så jävla klent på uppvärmningen och jag kände bara vilka långa 90 minuter vi hade framför oss. Men vi toooog doooooooooom .. Låg under med 2-0, vände och vann med 3-2. V-A-N-N. Jag skiter i att försöka beskriva känslan, säger bara att jag sällan varit så glad genom en hel match. 3500 ton kärlek.
Bilderna är mimmies från när vi sprang rakt in i duschen efteråt. 
Så nu firar vi detta hela helgen och ikväll blir det melodifestivaaaal haha!

Kommentarer
Postat av: mimzzzzzzz

RIKTIGT FETAFOTBOLLSLÅR FETTTTTT :D haha, serdu? jag är en fotbollskvinna! (L)(L)(L) (menar inte feta som i tjocka, utan feta som i balla)

2009-05-16 @ 16:37:53
URL: http://mimmiehofwimmer.blogg.se/
Postat av: miaa

Man behöver inte skratta åt att det är melodifestival! Inget att skämmas för Mette :D

2009-05-17 @ 22:53:00
URL: http://miaapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0