3


Kommentarer
Postat av: Yoji

Men du, det är en del av livet. Precis som du beskriver det har jag också upplevt känslan när du träffar ngn du vart med på ett intimt plan men nu under helt andra förutsättningar. Även om du inte har koll på "allt", ska du veta att du heller inte behöver det.

Att det är slut mellan er har ju en orsak. Att du tänker som du gör, mår som du gör beror på vad du gått igenom och vad du låter dig själv påverkas utav. Jag vet att det är jobbigt just nu, och jag vet att det alltid lyfter uppåt när du nått botten. Livet rullar vidare, verkligheten finns alltid, även om vi människor är så bra på att omsluta oss i en person, så får vi inte glömma bort att leva och fungera runt omkring.



jag vet inte vad jag vill, men det behöver jag inte veta och du behöver inte veta mycket. men tro mig, när den där killen dyker upp, då kommer du inte behöva ett bevis av ngt slag, då kommer du veta hur kärlek känns.



ngn sa, det är bara när vi är sårade som vi känner att vi lever. det här är din chans att titta bakåt, analysera, för en kort stund men sedan fokusera framåt och på dig själv och dina vänner.

2009-10-24 @ 22:23:29
URL: http://yoji.blogg.se/
Postat av: Yoji

aw varsågod :) om jag får haka på det du skrev om att du vet vad du är utan vilket gör dig ledsen. Jag brukar säga till mig själv när det gått åt skogen med en tjej; vem var hon för mig innan jag träffade henne? ja, hon existerade inte. människan vi delat känslor med under en period må ha fått oss att känna saker som andra inte kommer i närheten utav, men då individen inte finns tillgänglig på samma sätt och för att du lättare ska kunna gå vidare, intala dig det jag brukar intala mig. men de tankegångarna tar du till dig när du känner dig mogen för det. det är helt okej att vara ledsen och vägra vara glad och lycklig. du lär bara känna en annan sida utav dig och med tiden också lär dig handskas med de känslor du upplever i dagsläget.



jag skulle inte tro något illa om dig. har gått igenpm mycket i mitt liv att jag lärt mig acceptera olikheter.

livet är jobbigt ibland, riktigt jobbigt, men samtidigt underbart på samma gång, för du blir starkare utav de jobbiga perioderna, du blir till vad du låter dig påverkas utav.

det du känner inombords alstras till ditt yttre. sätt ett leende på läpparna även om det är skit jobbigt. gå iväg och gråt i 10 min för att bara låta det komma ur. men när du ser honom igen, låt honom inte tro att du är där för att vara honom tillgänglig, du är där för din skull, dina vänners skull, för att kanske ha kul på en fest, umgås. Du är du och det kan ingen ta dig ifrån.

2009-10-25 @ 00:35:22
URL: http://yoji.blogg.se/
Postat av: mimmie

INTO THE FUCKING WILD ÄR VÄRLDENS SÄMSTA FILM SKOJAR INTE, HAR DU SETT DEN!?!?!? FYFAN VA KASSS.. men låten var ju bra hehe :D MEN FILMEN!!! OMG VAD DÅLIG!!!!!!!!

2009-10-25 @ 11:50:12
URL: http://mimmiehofwimmer.blogg.se/
Postat av: l0ff

otroligt bra film

2009-10-25 @ 14:51:13
URL: http://facebook.com/olofmando
Postat av: Yoji

samtidigt som du känner så som jag beskriver så är det nu du kan ta tillvara på det hela genom att lära känna dig bättre, hur du ska hantera de känslor som uppstår. tro mig, jag försöker och tycker livet är skit jobbigt, men det gäller att ta dagen som den kommer och ta livet med en klackspark. även om jag resonerar så här vid en ålder av snart 25 så inser jag att kvalitet finner du där du trivs, med de människor du trivs med, kanske en plats du älskar. vrf då inte ta tillvara eller kanske göra ngt av situationen. jag har sagt till mig själv att jag tar mitt pick och pack och lämnar detta land inom ett år. har insett att det här inte är ngt för mig.

2009-10-25 @ 19:01:16
URL: http://yoji.blogg.se/
Postat av: Niki

Den filmen är underbar, likså låten

2009-10-25 @ 20:14:39
URL: http://nikizekaj.blgospot.com
Postat av: Anonym

denna låt var amazing. lyssnade på den hela kvällen igår. thank you .

2009-11-04 @ 13:17:26
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0