tusen vadå solar VA strålar VA?!



fredrik och axel i bulgarien. Under tiden vi var bortresta höll vi av någon anledning på att citera filmer som björnbröder, hitta nemo, shrek och klipp med johan glans hela tiden. det, tillsammans med alla felsägningar och yrmeningar vi fick ur oss efterhand, blev som internskämt vi tjatade ut och jag vet inte hur mycket vi skrattat åt tillexempel rubriken här. I helgen spenderade vi en halv natt med att se filmerna haha, kränga allt förutom godis och och skratta åt allt vi gjorde där nere.

ja minns en natt vi satt i vattnet vid strandkanten, hur jagverkligen tänkte att "jag sitter här JUST NU. med fanni fredrik axel i svarta havet och bara lever, jag kommer minnas denhär stunden typ föralltid, längta tillbaka hit men JUST NU är jag här. sen kan jag bara tänka tillbaka." rätt töntigt haha, men det var ballt när tanken slog mig så. allting var så himla perfekt just i den stunden.

behöver jag säga att jag vill tillbaka? börjar nästan gråta när jag tänker på att det nog var sista resan tillsammans haha.. :'( buhhuuu. förlåt, var tvungen att ägna sorgen ett inlägg bara.. jag ska nog sova nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0