medicating with cigarettes and alcohol

We’re at war again, save the world again
You can all join in, but you can’t smoke inside
 
Nu jobbar jag fredag-lördag sen drar jag hem för julmys och det ska bli SÅ NICE. jag ska äta så mkt ost ägg och mat överhuvudtaget för de har vi knappt råd med här . 
 
 
varma koppen ur glasburk, exakt
 
 
vi slipper åtminstone frysa i stugan nu <3
 
 

här e vår gamla lärare på skolan, aka mr jack daniels, som fyllde 30 i helgen, vi köpte ett "grattis på 50-årsdagen"-kort och ett paraply med svärdskaft, hade så-jävla-kul och sen var det bra med det. 
julbord med mitt fantastiska barteam har jag också varit på
 
 
och första advent vaknade vi upp till snö även här <3 nu har den regnat bort dock men jag fasar inför oslovintern. vi har en lång jävla uppförsbacke att gå längs för att komma hem och jag har redan hunnit landa på rumpan i den en gång. japp så kul ska vi ha
 

mamma oroar sig för mig och det hade jag nog också gjort ha ha men man måste ju leva nu när ingen har ansvar för en och man inte har ansvar för någon ellerhur? jag och danni har iallafall varandra, vi tar hand om varann och även om vi tappar bort varann ibland så hittar vi alltid hem tillslut :):):)


en enda gång på 2,5 år har jag varit irriterad på henne (utan anledning dessutom), förra veckan när hon glatt skuttade in på mitt jobb och jag var kvar halv 9 en fredag ja skulle kommit loss kl 7, INTE NU DANNI sa jag och gav henne blicken svettig av fredagsstressen ha ha ha så hon satt sig snällt i baren och kramade om mig när jag blivit klar och fått lugna ner mig, "ska du ha en öl gumman så du kan pusta ut nu du är så duuktig" ha ha nu kan vi skratta åt det det är bara kärlek .


om vi inte är ute och ränner längs oslos gator (som är förvånansvärt få) sitter vi framför brasan eller oändliga filmer och myser hemma eller så sover vi. igår gick vi upp kl 10 på morgonen jaha så de e SÅHÄR oslo ser ut i dagsljus tänkte vi och fick faktiskt saker gjorda den dagen.


när vi e säkra på att vi e hemma själva skruvar vi upp volymen och spelar best i ever had med gavin degraw för den får vi sällan spela annars :) tror aldrig jag tröttnar på den iallafall kommer jag inte tröttna på känslan för spelar jag den om 10 år kommer den förmedla detta här och nu . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0