Oslo

Det känns som att livet börjar imorgon. Japp, börjar . Om inte oslo är något så finns ju alltid London, australien, New York, au pair, volontär, backpacking igen, tågluff osv. Just det, det var det här med pengar då bara .. Det är därför jag börjar i Oslo. Ha ha inte rädd för att drömma. Man måste ju drömma right? Det är annars de slutar som de gjort för mig i 1,5 år nu -hemma, på röven, på ett jobb, utan sparpengar. Eller ja sparandet är nog det största problemet för mig , inte drömmandet. Finns alltid fina kläder som kallar på en. och vinboxar. Och sen bekvämligheten. Pojkvän osv osv . passa er för den. Man är bara i sina twenties en gång i livet
 
nu är det tid. Nu tar jag min väska, min bästa vän <3, en flarra champagne och sätter mig på bussen till Oslo .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0