Mami

Det här är min kära mamma, skyddsängel, förebild osv. Hon kan inte parkera. inte ens i en fem meter bred handikappsruta (eller rullstolsparkering som hon själv råkat kalla det). Mina syskon har haft roligt åt detta och tagit dessa bilder, nu har jag roligt åt det :) 
 
På lördag ska jag ta lille bilen in till malmö och hämta hem henne för nu har hon varit borta fööör länge och jag har tagit död på hennes älskade basilika i lägenheten och inte en enda gång torkat badrumsgolvets hörnor med hushållspapper+fönsterputs som var hennes SUPERTIPS till mig innan hon åkte. så de e dags att hon kommer hem 
 
Får ha fika och presenter redo så hon glömmer stackars basilikan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0