22 år o så jävla glad

såja, då var man ensam hemma för första gången på evigheter för min enda kära sambo har åkt hem till sverige för några dagar. och jag tänkte bara vara med mig själv o mysa ikväll, gick till butiken o handlade typ 10 varor de kostade 450 spänn (konstigt man äter ute varje dag eller?? lika dyrt att köpa hem ju) sen hällde ja upp ett glas vin o åt ost, tomat, nötter osv o de va ju mysigt i två timmar typ men sen bara tråkigt . brukade älska att hänga med mig själv men antar att även ja blivit lite sällskapssjuk här i livet just för att man aldrig aldrig aldrig är helt ensam annars. Eller så e jag bara inte så rolig att hänga med som jag brukade?? Mitt i allt långtråk ikväll hittade jag åtminstone en ny serie att kolla på  o de va ju bra;; californication ??? awesome. Anyways, nu ska jag snart sova men innan dess DEL 2 FÖDELSEDAG ::::
 

Dagen innan min födelsedag slutade jag jobba tidigt o gick o bowlade med tre favviskillar och OBS VIKTIGT vann två gånger!!!


danni hann dit innan klockan slog 12 och plötsligt fick jag både pussar o kramar för jag fyllde ju 22 hihi och så underbara folk man har omkring sig kan inte fatta, och han här lyfte upp mig ^^^^, gick iväg med mig o satte ner mig på bardisken, sa till bartendern hon fyller år idag och ska ha en shot. ha ha jösses

Sen gick vi till jobbet såklart o jag fick en flaming sambuca i baren, whisky sours o öl på uteserveringen o hade himla kul såklart och av någon anledning ser jag ALLTID ut sådär på bilder när jag är full ??? whyyyyy


och somsagt sov ja o danni på soffan i vardagsrummet i gamla boendet och stapplade hem dit några timmar in på födelsedagen , jag har ingen aning om va poängen med den här bilden var för mysigare än det ser ut här var det iallafall .. och jag fick FINASTE presenten av danni !!!! DESSA SKOR:: 

jag har bölat för att de är slutsålda, så kollar hon internet världen över och lyckas klicka hem ett par !!! asså denna tjej. <3

 
på själva födelsedagen var ja mycket mer bakis än planerat, gick o hämtade nycklarna till lägenheten (kan ni tänka er lyckan??? nycklarna tillslut i fickan, en kall cola i handen, musik i öronen, in-i-helvetes-as-sommarvarmt som det ALLTID är den 12e juli.. och mitt i oslo, jag var GLAD redan där) sen gick jag till jobbet och möttes av det här på schemat ::: <3<3


och jag berättade för hela världen att jag fyllde år, då fick jag också skylla mig själv när jag plötsligt satt på en stol mitt i restaurangen o alla kollegorna sjöng <3 vi stängde tidigare i tgi och så satt jag återigen på uteserveringen o drack födelsedagsöl i några timmar 
 
sen jobbade jag dagtid dagen efter, bara att gilla läget . gick till jobb i shorts o linne o tänkte nu orkar jag inte "fira" mer jag ska ta en öl o se på vm-final ikväll sen checkar ja ut från den här 22-årsdagen. men efter jobb ville han bjuda på middag o de va ju jättemysigt men shorts o slappt linne o strumpor i converse kändes inte så kul längre sen skulle vi till jekylls o ta en öl o se fotboll som jag tänkt mig och PRECIS när vi köpt öl hoppar Danni och en miljon andra kollegor fram runt hörnet med ballonger o tyckte inte alls det var slutfirat. HERREGUD . har inga bilder från just de tillfället o tur e väl det för ja kan bara tänka mig hur ja måste sett ut . där stod så många fina vänner, kollegor, managers o tillochmed restaurang-  bar- och kökschef och gud ja jag tror inte jag slutade le en enda gång på hela kvällen <3<3<3 att man kommer till oslo och 9 månader senare har så många fina vänner som faktiskt vill fira födelsedag med en????? och framförallt, till min älskade bästa vän som fixat ihop det här i min ovisshet (och som dessutom hade med en påse med klackar o ombyte HA HA) - LOVE YOU FOREVER AND EVER

 


 

e inte det här typ världens roligaste bild?? danni laddar för en selfie med taylor o ja kan se henne posa ha ha men sanna hann före !!

 
mitt i chocken blev de inte så mkt fotbollstittande för min del men jag fick med mig att tyskland vann iaf ..
 
 
så jag som inte alls tänkt fira födelsedag precis fick tre födelsedagskvällar på raken och allt tack vare ........ ja you know who. <333333333333 älskar den här tjejen som en syster 
 
 
mette ska jobba imorgonbitti så nu e de dags o sova :) godnatt från lilla lägenheten ::
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0