moving in

asså dessa två senaste veckorna???!!!!!!
 
jag började skriva på ett inlägg med flytt och födelsedag kombinerat då det hänt heelt samtidigt, men precis som i reality blev de för mkt bra på samma gång, för både mig o blogg.se. har jag verkligen så mkt intressant att dela med mig av ??? he he vi börjar med DEL 1 FLYTT ::::
 
 
fuck er, sa banken till slut, fuck u too sa vi då och löste allt på egen hand efter lite tårar och panik (blod o svett också) och på min självaste födelsedag promenerade jag över till majorstuen och hämtade ÄNTLIGEN ut nycklarna till stans finaste lägenhet. helt ok present eller ??? o trots att vi får leva på nudlar ett par månader framöver har allt löst så bra det bara kunnat 
 
 
när våra rum i huset tillslut blev uthyrda checkade vi in i vardagsrummet för några nätter. och även fast jag hämtade nycklarna den 12e fanns det inte tid mitt bland födelsedag o jobb till att flytta. två dagar senare anyway vaknade vi på soffan i huset och tänkte DET HÄR VAR SISTA NATTEN HÄR, sen tänkte vi fan vad dålig timing att va såhär bakis en flyttdag , så vi ringde o beställde pizza o cola till dörren, sen beställde vi flytthjälp till dörren och packade in våra små liv (dvs 12 sopsäckar med kläder) i en skåpbil som tog oss hela vägen in till wilses gate i centrum
 

den här snappen kan ni tro att jag längtat efter att få skicka ^^^^^^

vi har minst 3 meter i tak, stuckaturer, djupa fönsterkarmar, tegelväggar inomhus, golvvärme, öppen spis och en lampa som ger världens finaste skuggor om kvällarna.  
 
 
 
 
Vi skulle köpa en spegel av en kollega så sa hon vill ni ha det här soffbordet så ta det, då sa vi JA TACK för precis ett sånt har man ju drömt om
 
<3
vi har en mörkblå ytterdörr. MÖRKBLÅ och så fiiiiin
 
det är så högt i tak så inte ens danni når de översta skåpen i köket det är så fint !!!! och vi har pallar att stå på så de gör ju absolut ingenting <3<3
 
 
toadörren!!! är kär i varenda detalj här tror jag .. nog för vi signat kontrakt på ett år och alltså garanterat kommer bo här minst den tiden, men hur ska man nånsin vilja flytta ????
 
 
 
 
och jag tror typ vi har växt ihop under den här tiden??? här är lilla sambosarna påväg hem från första turen till ikea, halvsovandes med vars en hörlur. nu har vi två sovrum och nog för att det har fattats en övermadrass till den ena sängen tills nu men vi har delat på den stora sängen utom första natten, seperationsångesten i att gå o lägga sig 20 meter ifrån varann?? e ju inte normalt. men har man bott typ PÅ varann i åtta månader så..
 
skämtade om nudlarna btw har nyss köpt te, hallon och choklad till Danni för då vet jag att hon blir glad. Nu e hon påväg hem från jobbet o vetni det tar tio minuter att GÅ hem, den lyxen. Mitt i Oslo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0