Sommartider

vilka jäkla PANGDAGAR livet bjuder på då?!! när jag blev förälskad i oslo i vintras sa folk till mig BARA VÄNTA på sommaren du. tror bestämt det är ett långtidsförhållande på gång mellan mig o den här staden . jaja mette sluta tjata
 
jag minns inte senast jag hade på mig en jacka eller ens tjocktröja. jag tog med mig en ut igårkväll o resten skrattade åt mig men jag hade iallafall något att sitta på. den låg i väskan när jag lunkade hem 02:00. 
IGÅR. sommarens garanterat bästa dag och kväll hittills. på förmiddagen satt jag mig på bussen mot sol o bad med ett gäng
 

sjuka temperaturer !!! semester mitt i vardagen kallar jag det

minns inte senast jag badade i nordiskt havsnatten på det här viset. så varmt !!!
 
 

så himla sköna timmar 10 minuter från centrum. massa trivsel och såå fint

när vi var nöjda på stranden åkte vi in till byn igen, gick hem o duschade, drack massa vatten, köpte öl och grillmat och drog till parken för lite födelsedagshäng.

28 grader 00:30, det är väl typ det man vill minnas sen i januari, februari? precis därav printscreen på den snapen. vilken perfekt sommardag och sommarkväll och allt <3<3<3 !!!
 
 
imorse gick jag på jobb några timmar och när jag satt på uteserveringen med ett gäng läste vi högt och snackade om det här och det var ju mindre kul ::::
 


och även om det säkert inte är nån större fara, så tittade jag till vänster och OBS där var stortinget 50 meter bort och sen titta ja höger och OBS där var slottet trehundra meter bort. då tog jag det säkra före de osäkra o gick hem o låste in mig för man ska inte nojja för mkt men jag vill helst inte dö och ja tycker om mina ben o armar lite för mkt för att riskera att de bombas bort :)))) TUR MAN HAR EN FIN LÄGENHET ATT MYSA I !!!
 
imorgon åker jag till stranden igen för lite mer sol och sen jobbar jag fre- lörnatt så kom förbi fridays karl johan vetja o ta en öl eller fem ;)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0