November

jag och Han gick på bio och såg FURY för en vecka sen ish
har ni inte sett den så gå o se den BUMS det va längesen ja såg en så bra film 
 
 
sen gick vi på jekylls o sen gick vi på johns o emma va på besök o kramades massa o announceade att hon flyttar tillbaka i maj !!!! så vi drack några mer öl , köpte mat o gick hem sen
 
nog för alla kvällar alla öl o alla drinkar har sin egen signatur men de här är mina favoritkvällar .
två öl, två whisky, lite pussar, lite biljard (lite mer öl). 
 
 
i början av november var vi ett gäng bartenders på whiskyprovning och konstaterade några favoriter 

tog paus o gick o åt och sen gick vi på en till
jättekuuuul . jag och olli ::
 


myser runt i min supernorska lusetröja , kommer nog bo i den i vinter mer eller mindre för den e VARM och jag fryser

lagar drinkar åt mina gäster ha ha o får dem uppkallade efter mig .. oj vad kul man kan ha på jobb


sanna var på besök en kväll, vi bäddade ner oss i soffan o drack några öl, snackade skit hela kvällen o halva natten


sen kom en full danni hem o lekte efterfest, vi var inte helt på samma nivå men tydligen ganska nära när ja börjar ta sånahär bilder:


Jobbade i restaurangbaren i helgen med lilla charmtrollet Thomas, han tog hand om damerna o jag övade på att kasta med flaskor
 


och innan emma åkte tillbaka till sthlm hann vi gå och äta på favoritrestaurangen på bryggan, pizzan här.. <3 <3 <3 <3

finis!!

OCH i lördags var min farbror med familj på besök!!!! så kul !!! lille jakob hade fått åka båt från köpenhamn och sen fick han springa omkring på operahuset och strosa omkring på byn, dricka äpplemust när vi drack kaffe och till sist gick vi till mitt jobb så dom fick testa quesadillas och burgers där. sååå kul att få visa dem mitt älskade Oslo och jobb

efter att ha jobbat hela helgen, hängt med familj och sovit typ 8 timmar totalt var jag fett nöjd när ja slutade jobba 1800 i söndags, fick lunka hem och byta om till festkläder, knäcka en öl. det var ju söndag hallå !!!! 

Vi (danni) hade städat och gjort fint hemma för vi fick äntligen tummen loss att bjuda hem våra fd sambos, aka "familjen" till vårt "nya" boende. 

asså lyxen att ha öppen spis hemma?? älskar det


Så tillslut kom Tobbe, Isak och Mike över efter att vi fått nöta lite tjejsnack med Rebecca en stund , så drack vi massa öl och mös innan vi gick ut. Danni köpte en runda tequila med en gång, det var ingen bra idé :)
 
Måndagkväll. jag längtar efter detta hela veckan nuförtiden ::

och nu har vi inte fått mycket gjort idag o igår utan nästan bara myst hemma . framför tvn. asmysigt.

MEN ::: 
 
oh well .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0