frelör

igår va en sån natt på jobb då det faktiskt känns att de e en hel arbetsdag man står där o köttar, 19-03 (o inte nog me de för när ljuset väl går på kl 3 har man två timmars städ kvar ha ha). då kroppen efter 6 av 8 timmar börjar känna att nu orkar jag fan inte mer, nu vore de fint med åtminstone 10 minuters paus liksom .. o ändå var de en SKITKUL kväll på jobb. ett tag i skiten stod ja o hoppade o skrek o skratta o hann bara inte med o gästerna jag serverat sen tidig kväll bara såg på mig med stora ögon o sa "ja fattar inte hur ni orkar" så svara jag "men ser ni inte hur kul vi har då?!". jobbade med mina favoriter Stefan o Thomas o vi knuffas o skämtar o skrattar o skriker o de låter löjligt men de e fan vi mot världen de nätterna där mitt i smeten
 
anyway, varenda gång klockan blir 0300 om fre o lörnätterna o ljuset tänds ser man på de här o suckar o gör absolut ingenting en stund för man vet att man absolut inte e färdig på jobb haha o orkar inte ens börja 
 


igår hade vi iofs sjukstuga på fab karl johan efter stängning, killarna skar sig real bad under shiftet båda två :((( stackars :)))



love my job


(de e bara o vänja sig vid selfies i den här toaspegeln) 
idag e de chillmode on. Danni kom äntligen hem igen!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0