Valentines

so THIS weekend .. 
 
my valentine
 
vi gick på finrestaurang o åt finmat kl 17 i lördags, slutade såklart med att vi satt me mobilerna riktade ifrån varann o spelade quizkampen mot varann, fnissade då o då pussades då o då osv



(aldrig sett en så fin hand i hela mitt liv tror jag lol)
 
man kanske borde önska att få sitta kvar o dricka lite vin o gå hem o se på film typ men vi gick på jobb kl 20 o va nöjda med det som vanligt, sa vad kuul vi ska ha ikväll som vanligt 

så är det just det, då. vi vet ju aldrig helt vad vi har att vänta oss. här sitter vi 12 timmar senare::  inte lika pigga eller?

de här är dock mitt dreamteam, han och jag .

6.30 klockade vi ut imorse. då sa jag "jag börjar jobba om 12 timmar". då gick vi hem o sov, "imorse" pussade han mig o skickade iväg mig på jobb kl 18. då e de tänkt att vi ska ha "pre-party"-sunday o stänga kl 00, skicka iväg folk till johns osv. gick bra det. men sen då? när en bartender o en servitör ska stänga en söndag efter ett halvbusy shift. 02.30 får man byta om , räcker precis en öl
 
VILKA JÄVLA SHIFT VI JOBBAR FÖR att nissarna i kostym däruppe ska va nöjd me personalkosten o tjäna sina pengar. jag gillar mitt jobb (surprise) men ibland asså .. 
 
nu, vet ni, behöver jag en paus i livet så nu åker jag hem till mamma o pappa
 
om 3 timmar ganska exakt. haaa deeeet oslo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0