2014

ooookej lite sent men en liten summering av 2014 ::
 
 
Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
Besökte Rom. flög ensam ...... firande nationaldag. pussade på stefan . 
 
Hur har ditt 2014 varit?
awesome. helt jävla awesome och så jävla roligt
och vilken jäkla pangsommar det var här i byn då, ingen nackdel precis ::

Blev du kär iår?
Ja, tillslut blev jag askär :))
 
 
Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma? 
17 maj, 13 juli, 9-12 oktober
 
Vad är din största framgång 2014?
Jobbet. alls inte att ja är bäst- de finns alltid mer att lära o utveckla i de här yrket (vilket väl också gör de så kul o stimulerande) men vilken resa 2014 varit för mig som bartender!
+ att jag inte rört en cigarett på 3 månader (utom 2 st nyårsnatten för ja va förbannad över att ja glömt köpa cigariller ha ha).
 
Bästa köpet?
Min fjällräven-jacka och väska från samma märke. Lovar att ja kommer ha kvar dem om 30 år :) polaroidkameran va också ett fett bra köp 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
mat och sprit på restaurang och barer, så överlägset 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
men OM!!! älskar ju livet . Speciellt glad är jag för att min familj tar sig tid och lägger pengar på att faktiskt åka och hälsa på här. tre gånger har de liksom varit här det här året. <3<3 fantastiskt
  
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
ow. Stubborn love, ALLT med mumford and sons, bonfire heart, dirty paws, i can't help myself, let's get it started (älskar den låten så jävligt sedan överraskningsfesten danni ordnade för mig i somras. när VM-finalen var över satte DJ:n igång just den låten o så var the party started...),
and we dancedden här versionen av country roads (antal gånger jag hoppat omkring med armarna i luften till LALALA HEY HEY i slutet av den låten? så jävla sjukt många) & heaven is a place on earth påminner om alla nätter vi härjat på johns iår
flashed junk mind, mess is mine
are you with me & off the night - bastille
crazy crazy nights, long live rock & roll, pour some sugar on me påminner så mkt om första halvåret på jobbet när jag blev så kär i den här baren
 
Vem har du umgåtts med mest?
Danni, Stefan och så hela tjocka jobbfamiljen varje dag ju
 
Har du haft ett förhållande under 2014?
Ja :)
 
Vart reste du under 2014?
Hem till Sverige några gånger och till Rom med mamma <3<3<3<3
Är det något du saknat 2014 och vill ha 2015?
mer resor 
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
började med bowling o shots på bardisken när klockan slog 00:00, dagen efter vaknade jag o gick raka vägen mot majorstuen, köpte mig en 33cl cola för 30 spänn och hämtade ut nycklarna till min och Dannis nya lägenhet. sen jobbade jag några timmar, kollegorna sjöng för mig<3 och efter jobb firade vi lite med öl på uteserveringen. dagen efter vet ni vad som hände, han bjöd på middag och finaste bästisen fixade party <3
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
inte en enda sak. Har saknat att resa men 2014 var inte menat för resor :))
 
Vem saknade du?
farmor och farfar. och alla de jag bor långt ifrån numer såklart
 
De bästa nya människorna du träffade?
alla jag träffade 2013 men har lärt känna 2014. sanna emelie maria sandra charlie tove osv osv osv osv alla tjejerna jag har så mysiga tjejkvällar med. killarna ja bara älskar, framförallt mina barkillar <3.
 
Förväntningar på 2015?
okej, kör ett seriourstalk till migsjälv nu:: iår är det dags. det här är antagligen sista året ja kan leka tonåring o glida omkring me fickorna fulla av pengar o världen framför mina fötter, så nu ska vi göra nånting av det också . om 2014 var oslos år är 2015 typ.. europas år? VÄRLDENS?! who knows 
 
Planer?
Dra till London med han ja råkat bli kär i, spara pengar, suga åt mig exakt allt oslo har att erbjuda i ett halvår+ till, ta paus med staden </3, tågluffa i europa, volontära med elefanter, flytta till rom (evt 2016), lära mig ett nytt språk, spendera en jävla massa pengar 
 
 
ojoj de här kommer bli kul 

nu kör vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0