Traveling Mode 1.0

KROATIEN
 
 

GREKLAND
 
Har ju tänkt tågluffa i Europa
Tänkte mig först nåt slags 3 nätter x 10 städer-upplägg o hinna med typ alla platser jag veerkligen vill till, men nu tänker jag att man kanske istället ska koncentrera sig på 2 länder o hinna med massa mer där. Berlin, Paris, Venedig osv kan man ju dra på weekends till liksom. SÅ jag kollar in
 
KROATIEN
& GREKLAND
 
o blir sådär löjligt exalterad som när man går in i en klädbutik o hittar så mkt fint så man blir helt pirrig o fånig. löjlig jämförelse ja? Julafton som liten då? anyway, isåfall stannar jag nog i Prag och Budapest på vägen ner så jag hinner med det åtminstone. Hur kul e de inte att planera o ha så mkt möjligheter?! Ska det bli augusti snart eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0