!

Idag har jag fått bekräftad ledighet från 3e istället för 10e augusti. 
det betyder att jag drar om TVÅ VECKOR. 
 
prag budapest krakow split hvis hvar dubrovnik
cinque terre toscana pisa rom amalfikusten
 
jag ska göra allt det :) 
 
åka härifrån med en backpack
o sen ska jag inte tänka på jobb en enda gång
på fem veckor. 
 
 
i fredags förstod jag att de va kaos, av nån anledning
på vägen till jobbet den kvällen får jag syn på en lapp på en lyktstolpe
"ACDC för biljetter ring xxxxxxxx"
nej de e inte sant, tänkte jag . de va sant
när jag kom in på jobbet mötte jag stefans blick och han sa
jag behöver nog inte ens säga något 
igårkväll slog jag mitt säljrekord på front. och det var ett bra shift
men så fort jag blir arg eller omständigheterna gör sig påminda
tänker jag på sånt här
(från hannamw och ellenclaesson's instagrams)
 
för de e snart jag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0