farris bad, Larvik

jag fick ju i födelsedagspresent av stefan ett dygn på spa en bit utanför oslo. kan veeerkligen rekommendera detta ställe, helt fantastiskt. kom hem som en helt ny människa, som om vi varit borta en vecka :) att bara få lyxa obegränsat i ett dygn, för både kropp o själ? oslagbart








runda av middagen med en martini o en old fashioned i hotellbaren, av ren vana sa vi "två små fernet också" när bartendern sa att de stänger om 10 min.. haaa ha

vaknade till frukost på sängen dagen efter, och gick sen o badade o bastade ännu mer, o fick en ansiktsbehandling innan det var dags att åka hem igen :) tack ääälsklingen


'

<33333
 
har köpt ny kamera förresten de e därför bilderna e så fina :D .. OLYMPUS E-PL7 


I tisdags åkte jag till Göteborg för att möta upp mina syskon o farbror m familj för en dag på Liseberg. det var kuuul. även om vi flängde omkring i de stora karusellerna utan lillkillen var han såklart centrum för uppmärksamhet när vi var samlade ha ha <3




vi hade tur med vädret o jag hann precis in i bussen hem innan regnet började öööösa ner o åskan slog ut både Liseberg och centralstationen. Åkte raka vägen till jobbet och nu är 2 av 6 raka arbetsdagar avklarade.. På måndag ska det bli 30 grader i Prag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0