förresten

har ni testat äta pumpafrön med skal? inte? Gör de inte
mamma bjöd på det hemma, o min lillebror hävdade att de var svaret på problemet i att "va sugen men inte hungrig". du får i dig ett litet frö åt gången o de tar tio sekunder att komma åt det. fett, tänkte jag, och gott o gick o köpte likadana hemma i oslo 
 
det funkar inte helt som de va tänkt. 
jag blir som besatt? det tar upp ALLA mina övriga sysselsättningar, jag får ingenting annat gjort. de senaste dagarna har ja kommit på mig själv öppnat typ datorn o haft faktiska saker att få avklarade, eventuella räkningar att betala osv, så tar jag tag i ett frö och en halvtimme senare sitter jag o stirrar på samma skärm o pillar me de här skalen, SOM BESATT av att få i mig de här jävla kärnorna . 
 
ikväll va tanken att ja skulle göra lite research på hotell o resmål inför resan. har sen dess spenderat två timmar me att äta fågelmat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0