Sanna och familjebesök i oktober

Så Sanna har lämnat Oslo o det breaks my heart för hon e by far den bästa människa jag lärt känna här 
 







Hon hade Leavingparty och Jag och Danni gav henne 10 cl fernet o 20 polaroidbilder sen drack vi bubbel , hon fick x antal lapdances, våra snapchatstories spårade lite , o kl 02.30 stod vi PÅ bardisken på Johns o dansade 
 
Och jag e förvånad för det enda vi tog lite väl långt o som framkallat ångest i efterhand är vår KVART på bardisken typ --- "Höger, vänster, ner hade räckt" sa hon dagen efter, JAAA typ 
 
Vi vaknade här hemma o Danni stackarn var tvungen att sätta sig på bussen mot Sverige, jag sprang till butiken för det ENDA som botar en sådär brutal bakfylla är sprit. Väl framme vid kassan upptäckte jag att ja supt bort mitt kort för FÖRSTA GÅNGEN de e väl okej eller, måste väl hända alla iaf en gång ?? 
Sen drack jag o sanna öl o åt pizza o mådde lite bättre 
 
och nu har vi jobbat ihop för sista gången (för 2 v sen visserligen e lite efter med att trycka "publicera") Kan inte fatta !!!!!! Min lilla glädjespridare. Det är VÄLDIGT sällsynt att man kan säga om någon att den ALDRIG spridit negativ energi eller verkat sur o nerstämd på ett vis som smittar av sig , SPEC i vår bransch vill jag tillägga. Hon här kan ha sämsta gästerna ever o är dessutom van vid att jobba dagstid men då och då på en lördagsnatt står hon o sjunger o dansar till favoritsånger när vi städar vid kl 5 på morgonen. det e tur de inte e superlångt till fredriksstad, de här kunde trots allt varit mkt värre
 
hon e SÅ MKT välkommen att stanna i mitt liv o sova på min soffa typ whenever wherever
 
Mvh 
*e kanske lite sentimental trots allt*
 
 
Mamma, isak och tillochmed min syster tog sig tiden att komma upp o hälsa på mig i lägenheten en sista gång, blir så lycklig <3<3 Fanni kom med bussen från lund tidigt på lördagmorgonen så det passade perfekt med när ja slutade jobba ha ha, dagen efter shoppade vi o fikade
 
 
vi delar inte helt samma kroppsform ha ha, har samma modell jeans på oss här. skrattade ihjäl oss åt hur de satt på mig 
 
skrattar oavbrutet med de här typ
mamma hade köpt med sig herrgårdsost o prästost o det VAR SÅ GOTT !!!! OST 4-EVER. att det bara finns helt vanlig jäkla gulost när i norge? vad man missar .. 
 
den 22a november kommer pappa upp med bilen och hämtar hem mig och 90% av mina ägodelar. sista november flyttar vi ut ur vår älskade lägenhet och in hos dannis pojkvän joakim o typ halverar hyran. lite stressad med hur jag ska hinna med allt nu med mer än fulltid på jobbet också men efter november är det december och julmys längs gatorna, julmarknad, julbak, glögg o allt är typ de bästa jag vet!!! och nyår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0